SOL·LICITUD DE LA TIU

ACREDITACIÓ UNIVERSITÀRIA

La TIU és el carnet universitari de la Universitat d'Alacant dirigit a tots els seus col·lectius: Alumnat, PAS, PDI, etc. i que acredita la condició de membre de la Universitat.

COL·LECTIUS AMB DRET A TIU

Es tindrà dret a una TIU per la pertinença a cadascun dels següents col·lectius

• Docència/Investigació : Funcionaris docents, Ajudants, Associats, Professors Emèrits i Professors Visitants
  • Estudiants : Estudiants de grau, de postgrau i especialització, estudiants de programes de mobilitat, alumnes del seminari per a la preparació de les proves per a majors de 25 anys.
  • Administració i Serveis : Funcionaris, Personal Laboral fix i contractat
  • Fundació General Universitària
  • Col·laborador/Investigador
  • Universitat Permanent : Estudiants del programa Universitat Permanent

ON SOL·LICITAR LA TIU

Per a els qui sol·liciten la TIU per primera vegada:

• Alumnat: Una vegada realitzada la matrícula, s'informarà del procés als alumnes de nou ingrés a Grau i Màster.
  • Personal d'Adminsitración i Serveis (PAS): A través del Campus Virtual, a l'hora d'entaular una relació laboral-funcionarial, tant de forma permanent com a temporal.
  • Personal docent i investigador (PDI): A través del Campus Virtual, a l'hora d'entaular una relació administrativa-funcionarial, tant de forma permanent com a temporal.
  • Altres col·lectius: En la unitat administrativa que gestione cada col·lectiu no inclòs en els anteriors.

LLIURAMENT DE LA TIU

Es podrà realitzar consultes sobre el tràmit en la Unitat Centralitzada de Gestió de la TIU, situada en el Pavelló d'Alumnat (tlf. 965 90 9404) o enviar un correu electrònic a tiu@ua.es

Targeta Universitària