Fase Voluntària per a alumnes de Cicles Formatius

Curs 2018-19

La nota d’admissió a una determinada titulació per als estudiants de cicles formatius es calcularà amb la fórmula següent:

Nota d’admissió a la titulació = NMC + resultat de la Fase Voluntària

NMC és la nota mitjana del cicle formatiu, expressada amb tres xifres decimals.

Les ponderacions de la Fase Voluntària són les mateixes que s’aplicaran als estudiants de batxillerat que hagen fet la PAU. L’estudiantat pot presentar-se, en la fase voluntària, a qualsevol de les 17 assignatures de modalitat de batxillerat o als 4 idiomes estrangers.

No s’estableix una vinculació d’estudis de CFGS amb les branques de coneixement de les titulacions, és dir, podrà accedir a un determinat grau qualsevol estudiant, independentment del CFGS cursat.

Proves d'Accés a la Universitat

Negociat d'Accès