Estructura de La Prova d'Accés a la Universitat

Curs 2018-19

La Prova d'Avaluació de Batxillerat per a l'Accés a la Universitat, que continuarà denominant-se ‘Prova d'Accés a la Universitat' (PAU)

Consistirà en una fase obligatòria i una fase voluntària:

Fase Obligatòria:

L'alumnat s'examinarà de 5 matèries:

3 comuns per a tot l'alumnat:

• Llengua Castellana i Literatura II.
  • Valencià: Llengua i literatura II.
  • Història d'Espanya.
  • Primera llengua estrangera II (entre Inglés, Francès, Alemany, Italià).
  • Una de les assignatures troncals generals de modalitats o itineraris:
    • MatemàtiquesII.
    • LlatíII.
    • Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II.
    • Fonaments de l'Art II.

IMPORTANT:

• L'assignatura troncal general de modalitat han d'haver sigut cursades per l'alumne com a tals assignatures
  • La primera llengua estrangera podrà ser triada entre Inglés, Francès, Alemany o Italià
  • La qualificació d'aquesta fase és la mitjana de les notes dels 5 exàmens i haurà de ser igual o superior a 4 punts.
  • La nota d'accés serà la mitjana ponderada establida per normativa: el 60% per a la qualificació final de batxillerat i el 40% per a la nota de la fase obligatòria de la PAU:

Nota d'accés= (0,6 * Nota Mitjana Batxiller) + (0,4 * Nota Fase Obligatòria)

• S'entendrà que la prova d'accés s'haurà superat quan el resultat d'aquesta ponderació siga igual o superior a 5 punts.

Fase Voluntària

L’estudiant s’examina en esta fase d’assignatures troncals d’opció de qualsevol modalitat de Batxillerat o de les 3 troncals generals amb vinculació a modalitat diferents de la que s’examina en la Fase Obligatòria o dels 3 idiomes estrangers diferents del que s’examina en la Fase Obligatòria. Pot examinar-se, en aquesta Fase, de les assignatures que vulga, les haja cursades o no, fins un màxim de 4.

Proves d'Accés a la Universitat

Negociat d'Accès