• Preinscripció

Reclamació dels Resultats Provisionals de Preinscripció Fase Ordinària

Curs 2020-21

El termini de presentació de reclamacions serà de 3 dies hàbils, a partir de la publicació dels resultats que està prevista per al 28 de juliol de 2020, és a dir els dies 29, 30 i 31 de juliol fins a les 14 hores..

La sol·licitud de reclamació es realitzarà també mitjançant l'assistent telemàtic www.preinscripcion.gva.es

És necessari sempre emplenar-la des de la WEB.

La reclamació es realitzarà sobre sol·licituds de preinscripció que es van completar i van ser presentades per aquesta via.

Únicament es permet presentar una reclamació.

Si es té alguna sol·licitud de Preinscripció tramitada, només podrà presentar Reclamació contra aquesta.

Si no té sol·licitud de Preinscripció tramitada, serà la sol·licitud que el sol·licitant identifique.

Les reclamacions s'han de gestionar introduint el CIP de la sol·licitud afectada. És possible recuperar els CIPS que s'han utilitzat en la gestió de sol·licituds a través del mail informat en aquestes. És necessari haver informat una sol·licitud amb el seu mail per a recuperar el CIP.

No s'admetran reclamacions que impliquen modificació sobre les sol·licituds que hagen sigut correctament tramitades.

Els resultats de les reclamacions es comunicaran per escrit als sol·licitants i es publicaran en la pàgina web de preinscripcióde la Consellería d'empresa, Universitat i Ciència el 2 de setembre de 2020.

Preinscripció

Negociat d'Accès