Contingents de reserva de places

Els criteris d'ordenació i adjudicació de les places s'aplicaran tenint en compte la reserva de percentatges en el nombre de places previstes en la legislació vigent:

• Titulats universitaris (3%)
  • Discapacitats (5%)
  • Esportistes d'alt nivell, esportistes d'elit A i B i esportistes d'alt rendiment (3%): esportistes d'alt nivell, esportistes d'elit A i B i esportistes d'alt rendiment per a l'ensenyaments de Mestre d'Educació Primària i Fisioteràpia 5% i per als ensenyaments de Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport (10%)
  • Alumnes amb Prova d'Accés Majors 25 Anys (3%)
  • Alumnes majors de 40 anys amb experiència laboral o professional (1%)
  • Alumnes amb Prova d'Accés per a majors de 45 anys (1%)

Els percentatges d'aquests dos últims contingents seran acumulables, de manera que si no es cobreix en un dels dos apartats, les places sobrants s'acumularan a l'altre percentatge.

Preinscripció

Negociat d'Accès