Seguiment i tutela de l'alumnat en pràctiques

PERFIL TUTOR O TUTORA D'EMPRESA O CENTRE DE PRÀCTIQUES

Quan accedeixes a UACloud  apareixen totes les eines que tens a la teua disposició com a tutor o tutora extern. La targeta PRÀCTIQUES EN EMPRESA és la principal i des d'ella pots accedir a les gestions i tràmits relacionats amb les pràctiques.

La utilitat de tenir la resta de tajetas també visibles és que en la part acolorida de la targeta apareix en un cercle blanc un nombre que indica l'existència de tràmits per realitzar. Per exemple, en la targeta TUTORIES apareixerà un nombre si l'o l'estudiant ha enviat una tutoria. O en la de MISSATGES apareixerà un nombre si el tutor o la tutora UA o el Centre de gestió han enviat algun avís.

Quan accedeixes des d'alguna de les pantalles a  una o a una altra eina / aplicació d'UACloud,  aquesta  s'obri en una finestra diferent.

Quines utilitats té l'eina

En entrar en PRÀCTIQUES EN EMPRESA hi ha diverses opcions de menú. Les bàsiques pel que fa a la tutela de les pràctiques són aquestes:

• ESTUDIANTS: en aquest apartat pots consultar les dades dels i les estudiants que vas a tutelar.
  1. Selecciona el curs acadèmic
  2. Si vas a Cercar eixiran tots els i les estudiants que tingues assignats per a tuteles. Si són molts, pots icluir primer criteris de cerca.

En Mes informació s'obri un requadre amb diverses pestanyes en les quals tens totes les dades de les pràctiques i també l'opció d'enviar Missatges a cadascuna de les parts implicades: estudiants, tutor UA, gestors. En el missatge és possible adjuntar documents.

• COMUNICACIÓ: des d'ací s'accedeix a les diverses eines de comunicació amb la resta de participants en el seguiment de les pràctiques. La més utlizada serà la de MISSATGES, ja que és la que uneix a tots els participants en la gestió de les pràctiques: estudiantem tutor/a UA, tutor/a empresa i Centre UA.
  • QÜESTIONARIS: des d'ací es podrà accedir als qüestionaris de satisfacción de les pràctiques. La valoració de l'estudiant i les seues pràctiques es farà des de l'opció ESTUDIANTS, Més Informació i la fitxa de cada estudiant.