Enviament d'usuaris UA a tutors externs

COM ACCEDIR A UACLOUD

USUARI TUTOR O TUTORA D'EMPRESA

Si eres tutor o tutora de pràctiques externes en una entitat col·laboradora, rebràs un correu electrònic en el qual s'envia el teu usuari UACloud i les instruccions per a accedir. Perquè aquest procés funcione correctament, les teues dades han d'estar correctament configurats en l'aplicació de gestió acadèmica de la UA: el teu DNI i un correu electrònic únic i diferenciat del correu de l'empresa / centre de pràctiques.

Usuari UACloud: L'usuari dels tutors i les tutores externs té la configuració d'un e-mail UA:

dni@usr.ua.es

Tingues en compte que, encara que l'usuari té format d'adreça de correu electrònic, no està associat a un compte de correu, solament és vàlid per a accedir a UACloud. El DNI va acompanyat de la lletra en minúscula.

Accés a UACloud, identificació i creació de contrasenya:

Segueix aquests passos:

1. Entra en https://cvnet.cpd.ua.es/gestident/claveacceso/solicitar/es

2. Emplena les dades en pantalla: e-mail UA dni@usr.ua.es, el correu electrònic personal (el mateix al que t'ha arribat aquest missatge i que és el que tenim en la nostra aplicació de gestió acadèmica, mòdul de Pràctiques Externes) i DNI, ara amb lletra majúscula.

3. Accedeix al correu electrònic personal. Un missatge et portarà a la pàgina on crearàs la teua contrasenya.

4. Crea la teua contrasenya.

5. Amb el teu usuari dni@usr.ua.es i la contrasenya que hages escollit, ja podràs accedir a UA Cloud (en www.ua.es en la part superior dreta de la pàgina, icona del núvol). En accedir et demanarà que configures l'idioma i hauràs de seleccionar-ho i guardar la configuració.

6. En UACloud trobaràs l'eina PRÀCTIQUES EN EMPRESA. En la pàgina web Eines i aplicacions de pràctiques externes en UACloud podràs trobar les guies necessàries amb les indicacions sobre el funcionament de cada eina.

Si tens algun problema tècnic en identificar-te com a usuari i crear la teua contrasenya o necessites assessorament bàsic sobre l'ús d'UACloud, pots posar-te en contacte amb el CAU del Servei d'Informàtica a través del 965 90 9393 o emplenant aquest formulari.

Per a qüestions acadèmiques i de gestió de les pràctiques, has de contactar amb l'oficina de pràctiques del Centre que corresponga, segons el pla d'estudis de l'alumnat que tuteles. Informació de contacte en aquesta pàgina amb dades de contacte.