Enquesta de satisfacció amb les pràctiques

EMPLENAMENT DELS QÜESTIONARIS DE SATISFACCIÓ AMB LES PRÀCTIQUES PER PART DELS TUTORS I LES TUTORES D'EMPRESA

1. Accedir a UACloud - Pràctiques en Empresa amb l'usuari i la contrasenya que corresponga a cada tutor o tutora.

2. Entrar en l'apartat QÜESTIONARI del menú principal

3. En la taula es podran veure els qüestionaris de qualitat vinculats al pla d'estudis de l'alumnat que s'està tutelant. Si el tutor o la tutora d'empresa han tutelat a estudiants de diferents plans d'estudi, tindrà diferents qüestionaris.

Les respostes al qüestionari de qualitat es reben de forma centralitzada en la Unitat Tècnica de Qualitat de la UA i són qüestionaris anònims i confidencials, que es tracten de forma conjunta.