Signatura de l'acord de pràctiques

GUIA PER A la SIGNATURA DE L'ACORD DE PRÀCTIQUES EXTERNES

SIGNATURA DE L'ACORD DE PRÀCTIQUES PER PART DEL TUTOR O LA TUTORA UA

L'acord de pràctiques és el document acadèmic que acredita les pràctiques externes que l'alumnat de la UA va a realitzar en una entitat col·laboradora. Es tracta d'un document oficial considerat annex al conveni de cooperació educativa subscrit en el seu moment per l'entitat col·laboradora i la UA, i ha d'estar signat per totes les parts abans de l'inici de les pràctiques.

L'acord de pràctiques s'ha incorporat com a tràmit en la e-administració de la UA i aquests són els passos que ha de seguir el tutor o la tutora acadèmics per a la seua signatura electrònica.

Accedir a e-administració i al tràmit Document d'acord de pràctiques:

El procediment s'inicia amb la signatura de l'estudiant i continua amb la signatura del tutor o de la tutora d'empresa. Finalment, la validació correspon al tutor o a la tutora acadèmics, que quan ja està signat pels dos primers signataris, rep en el correu electrònic un avís en el qual s'indica que tenen un document pendent de signatura i es facilita l'accés directe al Portafirmas de la e-administració (EADMUA).

També podrà accedir des de la ruta completa en:

UACloud > Pràctiques en empresa > e-administració > Tràmits > Docència i Recerca > Documente d'acord de pràctiques

Després de la identificació en UACloud, si s'ha accedit des de l'enllaç del missatge apareix directament el Portafirmas.

En la pantalla apareix el nombre d'expedient electrònic (únic per a cada tràmit), la data del document, el nom de l'estudiant, la denominació del document i la numeració interna, i les següent opcions:

• En Doc es pot descarregar el document (que apareixerà signat per l'estudiant)
  • En Flux es pot consultar qui ha signat ja i qui queda per signar.
  • A Signar s'entra en la pantalla per a la signatura de l'acord.
  • Si hi ha algun error en el document, es prem a Anul·lar i el procés torna al principi: es comunica una incidència al Centre i s'avisa de forma automàtica als anteriors signataris. En aquest cas, es generarà un nou expedient quan es modifiquen les dades de l'acord i es generarà un nou document per a la signatura.

Signatura del document d'acord de pràctiques:

Si es procedeix a la signatura (individual o per a diversos acords alhora) apareix un missatge en el qual s'indica que ha d'introduir una de les claus de la targeta de la qual es dispose.

Una vegada introduïda la clau, es prem a Acceptar. Després d'acceptar, seguim en la e-administració, per la qual cosa si no hi ha més documents pendents de signatura, es pot tancar l'aplicació.

En l'Històric de signatures es poden consultar els acords signats, en tràmit o anul·lats.