Consulta avaluació de les pràctiques

APLICACIÓ PRÀCTIQUES EN EMPRESA D'UACLOUD

GUIA PER A CONSULTA DE L'INFORME D'AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES REALITZAT PEL TUTOR O TUTORA EXTERN

Una vegada acabades les pràctiques, el tutor o la tutora d'empresa / centre de pràctiques emplenarà l'informe d'avaluació de cada estudiant directament en l'eina Pràctiques en empresa d'UACloud.

El tutor o la tutora UA podrà consultar el qüestionari d'avaluació externa a través d'UA Cloud. Aquestes són les instruccions per hi accedir:

1. Accedisca a UA Cloud i entre en l'aplicació Pràctiques en Empresa

2. Entre l'opció de menú ESTUDIANTS i seleccione del desplegable central el curs actual.

3. En la taula de Cerca, pot incloure el DNI de l'estudiant que ha d'avaluar i a continuació Cercar, o no posar cap criteri i prémer a Cercar perquè es mostren tots els estudiants en pràctiques.

4. Prema en Més informació per a l'estudiant l'informe del qual vulga consultar i veurà la Fitxa amb les Dades de la Pràctica. Òbriga la pestanya AVALUACIÓ.

fitxa pràctiques

5. En aquesta pantalla podrà veure el qüestionari emplenat pel tutor o tutora extern i posar la nota en el camp Nota tutor UA. Si el qüestionari està degudament emplenat, haurà de bloquejar l'opció de descarregar-la de nou prement a Bloquejar avaluació, de manera que no es puga modificar per part del tutor o tutora extern llevat que se sol·licite.

6. El o  la responsable de l'acta de l'assignatura de pràctiques, podrà descarregar-se totes les notes que hagen inserit els tutors i les tutores UA a través de l'opció de menú QUALIFICACIÓ del menú principal, seleccionant curs i assignatura.