Signatura de l'acord de pràctiques

SIGNATURA DE L'ACORD DE PRÀCTIQUES A TRAVÉS DE L'E-ADMINISTRACIÓ

Una vegada el teu Centre t'indique que ja estan totes les dades necessàries per a la tramitació de l'acord de pràctiques, hauràs d'accedir a UACloud > e-administració i iniciar la signatura electrònica de l'acord (l'estudiant signa en primer lloc; el tutor o la tutora d'empresa signen en segon lloc; i el tutor o la tutora UA signen en tercer lloc)

Pas 1. Accedeix a l'e-administració > Tràmits > Document d'acord de pràctiques

Pas 2. Selecciona l'acord de pràctiques que hages de signar.

Si tens assignades més d'una pràctica perquè tens més d'una assignatura de pràctiques, hauràs de repetir el tràmit per al segon acord una vegada acabes el procés del primer.

Pas 3. Comprova les dades de les teues pràctiques.

• Si n'hi ha algun error, no continues amb la signatura i envia la incidència al correu electrònic del teu Centre que apareix en el quadre Revisa les dades.
  • Si tot està correcte, clica Confirmar per a continuar amb la signatura.

Pas 4. Pantalla per a la Signatura electrònica de l'acord de pràctiques.

En aquesta pantalla voràs les dades que identifiquen el teu expedient de tràmit electrònic. Pots descarregar-te el document si vols consultar-ho abans de la signatura, però has de tindre en compte que no té cap validesa mentre no estiga signat per les tres parts. Per a continuar amb la teua signatura has de fer clic en Signar

Pas 5. Signatura de l'acord

En el quadre que ix a continuació, veuràs que has d'haver rebut en el teu correu electrònic personal la clau per a la signatura. Accedeix al teu compte de correu i quan tingues la clau, copia-la en el quadre corresponent i clica en ACCEPTAR. Atenció, la clau caduca en 1 hora.

A continuació t'apareix de nou la pantalla amb les dades de l'expedient que has signat i el teu tutor o tutora d'empresa rebrà en el seu correu electrònic l'avís perquè entre en l'e-administració a signar el document.

Per a posteriors consultes pots entrar en l'apartat Expedients del menú i anar al detall de cada expedient iniciat, en tràmit o acabat. Fins que finalitze el tràmit amb la signatura de tots dos tutors, si consultes l'expedient t'eixirà com a Pendent de signatura. Una vegada haja signat l'últim signatari, eixirà com Finalitzat