Seguiment i tutela de les pràctiques

PERFIL ESTUDIANT

Dins d'UACloud - Pràctiques en Empresa pots accedir a les gestions i documents relacionats amb les teues pràctiques externes curriculars i extracurriculars.

Quines utilitats té l'eina

En entrar en PRÀCTIQUES EN EMPRESA hi ha diverses opcions de menú.

menu estudiants

• LES MEUES PRÀCTIQUES: en aquest apartat pots consultar les dades de les pràctiques que tens ja assignades. T'eixirà una taula amb les dades bàsiques i un requadre de Més informació que et porta a la Fitxa de la Pràctica. En la Fitxa tens diverses pestanyes amb totes les dades de les pràctiques i també l'opció d'enviar Missatges a cadascuna de les parts implicades: tutor UA, tutor d'empresa o gestors del teu Centre. En el missatge és possible adjuntar documents. La resta de participants en les pràctiques podran enviar-te a tu com a estudiant en pràctiques un missatge per la mateixa via i podràs llegir-los i consultar-los a través de l'eina MISSATGES (en COMUNICACIÓ).
  • GESTIONS: en aquest apartat pots accedir a les diferents gestions relacionades amb les pràctiques:
    • SOL·LICITUDS I OFERTES: des d'ací pots accedir a la web de consulta i sol·licitud de les places oferides per a la teua titulació. Els terminis i els prodedimientos els informarà cada Centre en el moment oportú i es publicaran en la pàgina Sol·licitud de pràctiques externes, a més d'en les diferents pàgines dels Centres.
    • JUSTIFICANT D'INSCRIPCIÓ: document amb les places que has sol·licitat durant el termini establit pel teu Centre.
    • JUSTIFICANT D'ASSIGNACIÓ: document amb la plaça que se t'ha assignat de forma provisional després del procés d'assignació establit pel teu Centre.
    • DOCUMENTACIÓ ADJUNTA: en aquest apartat podràs pujar la documentació específica requerida pel teu Centre o per l'entitat col·laboradora. Solament podràs pujar la documentació que estiga definida en el desplegable de documents possibles.
    • JUSTIFICANT D'ADMISSIÓ: document amb el detall de les pràctiques que se t'han assignat de forma definitiva.
    • ACORDS:  signatura electrònica de l'acord de pràctiques de cada estudiant en pràctiques (veure guia per a la signatura de l'acord de pràctiques) A més, en la eAdministració podràs obtenir els certificats corresponents a les teues pràctiques (veure guia per a l'obtenció del certificat)
  • COMUNICACIÓ: des d'ací s'accedeix a les diverses eines de comunicació amb la resta de participants en el seguiment de les pràctiques. Tens l'eina de MISSATGES, des d'on es lligen i contesten els missatges enviats o rebuts, i la de TUTORIES, des d'on pots enviar una tutoria al teu professor - tutor o professora - tutora en a UA.
  • QÜESTIONARIS: des d'ací hauràs de realitzar l'enquesta de satisfacció amb les pràctiques una vegada hages acabat.