Pràctiques en Conselleria d'Habitatge 2019

Pràctiques remunerades en la Direcció Territorial d'Alacant de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori

29-03-2019: Llista d'estudiants seleccionats i seleccionades per a les pràctiques per part de Conselleria

25-03-2019: Llista de sol·licituds admtidas i que participaran en el procés de selecció per a les pràctiques oferides per als perfils d'Arquitectura Tècnica i Dret.

18-03-2019: Llista de sol·licituds admeses i que participaran en el procés de selecció per a les pràctiques oferides per a Grau en Enginyeria Civil, Arquitectura, Relacions Laborals, ADE, Gestió i Administració Pública. Les llistes per a Dret i Arquitectura Tècnica es publicaràn una vegada acabats els terminis de sol·licitud.

La Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori ofereix, en el marc del Conveni de Cooperació Educativa subscrit amb la Universitat d'Alacant, pràctiques remunerades en la Direcció Territorial d'Alacant durant 2019:

Característiques de les places oferides:

• Places oferides:
    • 1 pràctica per al Grau en Enginyeria Civil (Servei Territorial d'Obres Públiques) - Projecte formatiu: Tramitació d'expedients de l'àrea.
    • 3 pràctiques per al Grau en Arquitectura o Fonaments de l'Arquitectura o Màster en Arquitectura (1 per al Servei Territorial d'Urbanisme i 2 per al Servei Territorial d'Habitatge) - Projecte formatiu: Tramitació d'expedients de l'àrea.
    • 2 pràctiques per al Grau en Arquitectura Tècnica (1 per al Servei Territorial d'Urbanisme i 1 per al Servei Territorial d'Habitatge) - Projecte formatiu: Tramitació d'expedients de l'àrea.
    • 1 pràctica per al Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans (Secretaria Territorial) - Projecte formatiu: Tramitació d'expedients de l'àrea.
    • 2 pràctiques per al Grau en Administració i direcció d'empreses o el Grau en Economia (Servei Territorial de Transports) - Projecte formatiu: Gestió d'autoritzacions de transport per carretera, visats, targetes de tacògraf, gestió d'autoritzacions CAP.
    • 1 pràctica per al Grau en Gestió  i Administració Pública (Servei Territorial de Transports) -  Projecte formatiu: Gestió d'autoritzacions de transports, visats, gestió de tacògraf de transportistes, Targetes CAP de capacitació de transports.
    • 1 pràctica per al Grau en Dret (Servei Territorial d'Habitatge) - Projecte formatiu: Tramitació d'expedients de l'àrea.
  • Durada i horari: 6 mesos en horari de 9:00 a 14:00. Data d'inici prevista: a partir de mitjans de març de 2018.
  • Borsa o ajuda econòmica: 600 euros per mes complet (25 hores setmanals). La UA s'encarregarà de l'alta en Seguretat Social dels estudiants beneficiaris de l'ajuda i del pagament de l'ajuda econòmica una vegada rebuda la transferència dels fons des de Conselleria.
  • Requisits: coneixements de Microsoft Office en nivell usuari.
  • Lloc de realització de les pràctiques: Av. Aguilera, nº 1 - Alacant

Requisits per a poder sol·licitar les pràctiques:

• Estar matriculat o matriculada en la UA en el curs 2018-19 en el pla d'estudis requerit en la plaça  per a la qual es vulga optar, i haver superat el 50% dels crèdits del pla d'estudis si es tracta d'un grau.
  • Complir amb els requisits per a realitzar pràctiques extracurriculares segons la normativa de la UA.
  • Complir els requisits específics (idiomes, informàtica, etc.) que s'establisquen en l'oferta o ofertes a les quals es vol optar.

Com sol·licitar les pràctiques:

• Enviant al correu electrònic s.practiques@ua.es el currículum (acompanyat de la documentació que acredite els coneixements que es requerisquen en el perfil de la plaça a la qual es vulga optar) i la fitxa de l'expedient acadèmic en la qual aparega la nota mitjana (és suficient la fitxa que es pot obtenir des del Campus Virtual)  indicant que es vol optar a les pràctiques de Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

Termini de sol·licitud:

• Fins al 12 de març de 2019.
  • Fins el 18 de març de 2019 (per a l'oferta del Grau en Dret)
  • Ampliació del termini fins el 22 de marçde 2019 per a l'oferta del Grau en Arquitectura Tècnica.

Procés de selecció:

La unitat de Pràctiques del Servei d'Alumnat i el Centre que impartisca les titulciones requerides, realitzaran una preselecció d'entre els candidats i candidates atenent als següents criteris:

• Requisits generals per a poder participar en la convocatòria (matrícula, nombre de crèdits, adequació a la normativa per a realitzar pràctiques, etc.)
  • Requisits de la plaça a la qual es vol optar (pla d'estudis, coneixements d'idiomes, etc.)
  • Nota mitjana d'expedient

Una vegada realitzada la preselecció, la unitat de Pràctiques enviarà els currículums a la Conselleria perquè realitzen la selecció definitiva. Conselleria podrà  realitzar entrevistes a través dels mitjans que consideren oportuns.

Una vegada coneguda l'assignació definitiva, la unitat de Pràctiques i el Centre se encarregaran de la tramitació dels acords de pràctiques i la  documentació acadèmica i administrativa, inclosa la documentació necessària per al pagament de l'ajuda econòmica.

Més informació:

Unitat de Pràctiques del Servei d'Alumnat