Altres convocatories en la UA

Pràctiques en la UA per a estudiants de la pròpia universitat

L'alumnat de la UA pot realitzar pràctiques curriculars o extracurriculars en la pròpia universitat, en les unitats organitzatives (centres, departaments, serveis, unitats, etc.). La normativa aplicable és la mateixa que regeix les pràctiques externes que es realitzen en entitats col·laboradores, a excepció del conveni de cooperació educativa, que no és necessari.

Per a oferir pràctiques a alumnat de la UA, la unitat organitzativa ha de realitzar una proposta de pràctiques que serà valorada pel Centre on s'impartisca la titulació per a la qual vaja dirigida. Si les pràctiques són curriculars, el Centre les incorporarà a l'oferta del curs que corresponga.

Si les pràctiques són extracurriculares i remunerades, la proposta es publicarà a través d'una convocatòria que gestionarà la unitat de Pràctiques del Servei d'Alumnat. L'alumnat interessat en aquestes pràctiques  haurà de sol·licitar-les en el termini i la forma que s'indique en la convocatòria que corresponga.

Enllaç a la web Centre d'Ocupació i a l'apartat de Convocatòries de Pràctiques Becades en la UA