Matrícula en la Prova d'Accés per a Majors de 45 anys 1

Curs 2017-18

• Documentació a aportar :

1.- Fotocòpia del DNI, NIE o PASSAPORT i original per al seu acare.

2.- Rebut del pagament de taxes abonat : l'imprès del pagament se li lliurarà en el Negociat d'Accés o bé pot obtenir-ho de forma telemàtica:

Concepte del Rebut: Proves d'aptitud per a accés a Universitat

Generar Rebut

Import:

• Ordinària: 78.20 euros.
  • Família nombrosa o monoparental categoria general (3 o 4 fills): 39.10 euros
  • Família nombrosa o monoparental categoria especial o discapacitats o víctimes de terrorisme o víctimes de violència de gènere: 0 euros.

En el cas que el rebut tinga algun tipus de descompte, els efectes no seran vàlids fins que s'aporte la documentació justificativa del mateix:

• En cas de família nombrosa o monoparental, fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, degudament actualitzat i original per a la seua acare.

• En cas de discapacitat s'haurà d'aportar fotocòpia del certificat acreditatiu de la mateixa i original per a la seua acare.

• En cas de víctima del terrorisme o de violència de gènere s'haurà d'aportar fotocòpia del certificat acreditatiu de la mateixa i original per a la seua acare.

3.- Sol·licitud de matrícula emplenada i signada (per duplicat o fotocòpia en cas d'utilitzar el format electrònic de sol·licitud).

OPCIONS PER A LLIURAR LA MATRÍCULA EN LES PROVES:

En tots els casos el TERMINI DE LLIURAMENT serà del 5 al 16 de febrer de 2018

Accés Majors 45 anys