Característiques Generals Accès Majors de 40 anys

L'accès té per finalitat valorar, amb caràcter objectiu, l'experiència laboral i professional del sol·licitant i apreciar la maduresa i idoneïtat de de les persones candidates per a seguir amb èxit l'ensenyament universitari oficial de Grau triada.

L'accès a la Universitat per a majors de 40 per acreditació d'experiència laboral i professional s'estructura en dues fases:

•  Fase de valoració: En la valoració dels mèrits es tindrà en compte l'experiència laboral i professional, la formació prèvia i altres mèrits.
  •  Fase d'entrevista personal: En l'entrevista personal es valorarà i apreciarà la maduresa i idoneïtat dels candidats per a seguir amb èxit l'ensenyament universitari oficial de Grau triada.

Les persones candidates que desitgen concórrer a l'accés a la Universitat d'Alacant per a majors de 40 anys hauran de complir els següents requisits:

• Tenir o complir 40 anys l'any natural del començament del curs acadèmic.
  • No posseir cap titulació acadèmica habilitante per a accedir a la Universitat per altres vies d'accés.
  • Acreditar experiència laboral i professional en relació amb l'ensenyament universitari oficial de Grau sol·licitada.

Important: Cada candidat només podrà sol·licitar la participació en el procediment d'accés per a un sol ensenyament universitari oficial de Grau en cada convocatòria.

Accés Majors 40 anys

Negociat d'Accès