Reclamació de la Prova Majors de 25 anys

Curs 2018-19

En el cas de trobar-se en desacord amb les qualificacions obtingudes, s'establirà un termini de Reclamació dels Resultats Provisionals, que començarà el dia 20 de maig i acabarà el 24 de maig de 2019 a les 14 hores.

La reclamació se sol·licitarà a través de formulari web en la seua pròpia casa o en qualsevol ordinador amb accés a internet (haurà de també disposar d'una impressora per a la posterior impressió de la sol·licitud) :

Una vegada que l'alumne ha introduït, en l'enllaç anterior, el seu Usuari y Clau, obtindrà la informació detallada de les seues qualificacions provisionals.

En cas de trobar-se en desacord amb les qualificacions obtingudes podrà realitzar la reclamació de les mateixes punxant en l'enllaç que es troba en la part inferior de la pàgina de qualificacions.

Llavors s'obrirà una nova pàgina en el qual podrà marcar les assignatures objecte de reclamació i una vegada marcades haurà de punxar el botó “Tramitar Reclamació”

Apareixerà llavors una finestra amb l'imprès de reclamació en format Adobe Acrobat (.pdf). Una vegada repassat l'imprès, i comprovats que les dades coincideixen amb la seua intenció de reclamació, haurà d'imprimir la sol·licitud prement el botó “Imprimir” o bé guardar-ho en el seu ordinador.

NO ÉS NECESSÀRIA EL LLIURAMENT DEL DOCUMENT UNA VEGADA VALIDADA EN EL SEU PORTAL D'ALUMNE

Important: Una vegada efectuada la reclamació a través de la web, qualsevol modificació de la mateixa haurà de realitzar-se mitjançant escrit raonat, que haurà de ser lliurat dins del termini de reclamacions en el Negociat d'Accés.

La publicació dels resultats definitius de les proves es realitzarà a les 14 hores del 28 de maig pels mateixos mitjans que la publicació provisional.

Accés Majors 25 anys

Negociat d'Accès