Característiques Generals Prova Majors de 25 anys

La finalitat de la Prova d'Accés per a Majors de 25 anys és valorar, amb caràcter objectiu, la maduresa acadèmica dels alumnes per a seguir amb èxit els ensenyaments universitaris de Grau.

L'estructura  de la Prova d'Accés per a Majors de 25 anys constarà de dues fases:

Fase general

• tindrà com a objectiu apreciar la maduresa i idoneïtat dels candidats per a seguir amb èxit estudis universitaris, així com la seua capacitat de raonament i d'expressió escrita.
  • versarà sobre 4 matèries comunes.

Fase específica

• té per finalitat valorar les habilitats, capacitats i aptituds dels candidats per a cursar amb èxit els diferents ensenyaments universitaris vinculats a cadascuna de les branques de coneixement entorn de les quals s'organitzen els títols universitaris oficials de Grau.
  • versarà sobre 2 matèries relacionades amb els estudis que l'alumne pretén cursar.

Només podran concórrer a aquesta prova d'accés els qui complisquen o hagen complit els 25 anys l'any natural en què se celebre aquesta prova i NO estiguen en situació d'accedir directament a la universitat.

Accés Majors 25 anys

Negociat d'Accès