Característiques Generals Prova Majors de 25 anys

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

27/03/2020
El calendari de les Proves d'Accés a les Universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys es paralitza a conseqüència de les mesures aplicades amb motiu del COVID-19

La Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció ha acordat la paralització del calendari de les Proves d'Accés a les Universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys, a conseqüència de les mesures aplicades amb motiu del COVID-19.

La dificultat de la realització d'aquestes proves, que estaven previstes per a 9 i 16 de maig, davant la situació excepcional actual ha motivat aquesta paralització.

Està previst que, passat el temps de confinament ocasionat per l'estat d'alarma, es produïsca una nova reunió de la Comissió Gestora per a fixar les dates de calendari d'aquestes proves, del qual s'informarà i serà publicat en la web de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

La finalitat de la Prova d'Accés per a Majors de 25 anys és valorar, amb caràcter objectiu, la maduresa acadèmica dels alumnes per a seguir amb èxit els ensenyaments universitaris de Grau.

L'estructura  de la Prova d'Accés per a Majors de 25 anys constarà de dues fases:

Fase general

• tindrà com a objectiu apreciar la maduresa i idoneïtat dels candidats per a seguir amb èxit estudis universitaris, així com la seua capacitat de raonament i d'expressió escrita.
  • versarà sobre 4 matèries comunes.

Fase específica

• té per finalitat valorar les habilitats, capacitats i aptituds dels candidats per a cursar amb èxit els diferents ensenyaments universitaris vinculats a cadascuna de les branques de coneixement entorn de les quals s'organitzen els títols universitaris oficials de Grau.
  • versarà sobre 2 matèries relacionades amb els estudis que l'alumne pretén cursar.

Només podran concórrer a aquesta prova d'accés els qui complisquen o hagen complit els 25 anys l'any natural en què se celebre aquesta prova i NO estiguen en situació d'accedir directament a la universitat.

Accés Majors 25 anys

Negociat d'Accès