Unitat de Beques - Notícies publicades en Juliol, 2020

2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Juliol, 2020
  • Divendres, 31
  • Agost 2020

Agost 2020. Servei d'Informació-Atenció centralitzada

Durant el mes d'agost la Unitat de Beques romandrà tancada.

L'atenció personalitzada es reprendrà el pròxim 1 de setembre a través dels canals habituals d'informació de la Unitat de Beques. Qualsevol informació sobre convocatòries de beques es publicarà en la web.

Per a una atenció personalitzada el Servei Informació UA-Unitat Centralitzada es mantindrà actiu atenent estudiants i altres usuaris.

• Solicitud de cita previa

Nou servei de sol·licitud de cita prèvia

A partir de l'1 de setembre de 2020, es reprèn l'atenció presencial solo mitjançant cita prèvia individualitzada en la Unitat de Beques.

La Unitat de Beques no arreplega documentació en paper. Qualsevol documentació ha de lliurar-se a través d'UACloud-eAdministración-Tràmits-Instància Genèrica, dirigida a la Unitat de Beques i fent referència a l'ajuda que corresponga.No és necessari utilitzar la cita prèvia.

• Dilluns, 27
  • New_Logo_GV

Convocades les beques de finalització d'estudis de la Generalitat Valenciana

La Generalitat Valenciana convoca per al curs 2020-2021 les beques per a la realització d'estudis universitaris per a l'alumnat que li reste un màxim de 24 crèdits per a finalitzar els seus estudis universitaris en les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià, a les quals fa referència l'apartat 2.1a de la Llei 4/2007, de 9 de febrer, de coordinació del Sistema Universitari Valencià i dels seus centres públics adscrits.

Informació de la GVA: http://innova.gva.es/va/web/universidad/becas-finalizacion-estudios

Termini de sol·licitud: Del 28/07/2020 al 20/10/2020

Beques i ajudesGraus
  • Dimecres, 22
  • Logo-MEYFP

Beques i ajudes a l'estudi MEYFP. Decrete Llindars Renda

S'estableixen els llindars de renda i patrimoni familiar i les quanties de les beques i ajudes a l'estudi per al curs 2020-2021 i es modifica parcialment el règim de les beques i ajudes a l'estudi personalitzades. (BOE 22-07-2020)

Beques i ajudes
  • Dilluns, 13
  • Santander Universitats

Beca Santander Progrés

Publicat el llistat d'estudiants proposats per a la concessió de l'ajuda. i el llistat d'estudiants suplents en el cas que hi haja estudiants que no accepten la beca o presenten renúncia a ella en el termini de 10 dies.

• Dijous, 2
  • Logo-MEYFP

Convocades les beques de col·laboració en departaments curse 2020-21

Resolució de 24 de juny de 2020, de la Secretaria d'Estat d'Educació per la qual es convoquen 2.356 Beques de Col·laboració en departaments universitaris per al curs acadèmic 2020-2021 destinades a alumnes que vagen a finalitzar els estudis de Grau o que estiguen cursant primer curs de Màsters universitaris oficials.

Termini de sol·licitud: del 2 de juliol al 30 de setembre

Formulari d'accés a través de la seu electrònica del Ministeri. Accés

Beques i ajudesGrausMàsters

Beques