Presentació de sol·licituds telemàtiques.

Per a presentar una sol·licitud telémática relacionada amb una beca és necessari identificar-se amb l'Administració a través d'un sistema digital d'identificació.

Existeixen diversos sistemes d'identificació, pots informar-te en: https://clave.gob.es/clave_home/clave.html, per a la tramitació de beques t'aconsellem el sistema Clau enfront de la signatura digital, excepte si eres menor de 18 anys, ja que funciona amb DNI i contrasenya i no cal instal·lar cap programa de signatura en l'ordinador.

Per a obtenir-ho és necessari sol·licitar-ho presencialmen.

En l'Oficina Central de Registre General de la Universitat d'Alacant poden obtenir el certificat de signatura electrònica de l'ACCV i Cl@ve Permanent. També en els següents enllaços es pot trobar la ubicació d'altres centres que expedeixen aquests sistemes d'identificació.

El tràmit és immediat, per a evitar cues en l'Oficina Central de Registre General de la Universitat d'Alacant aconsellem realitzar-ho en el punt més pròxim al lloc de residència.

¿Quins documents es necessiten?

Clau Permanent

• Ciutadans espanyols: Document Nacional d'Identitat (DNI). No s'admeten Passaport o permís de conduir.
  • Ciutadans estrangers: Número d'Identificació d'Estrangers (NIE) juntament amb:
    • Certificat de Registre de Ciutadà de la Unió o Targeta d'Identitat d'Estranger (TIE),
    • Documentació que acredite la seua identitat, expedida per les autoritats competents del país d'origen o de procedència.

Informació sobre tramitació electrònica en les ajudes i beques de la Generalitat Valenciana

Beques