Ajudes per als estudis de màster oficial de la Universitat d'Alacant

Convocatòria 2019-2020

Objecte

Ajudes per a l'exempció en el pagament de preus públics per matrícula, per al curs acadèmic 2019/2020 per als estudis de màster oficial de la Universitat d'Alacant (estudiants dels països membres de la Unió Europea). En cap cas s'inclouen en aquesta convocatòria els estudis d'especialització o títols propis de la Universitat d'Alacant.

Quantia
  • La quantia màxima de l'ajuda serà del 50% de l'import de les taxes de matrícula.
  • L'adjudicació d'aquestes ajudes es resoldrà una vegada finalitzat el curs, per a garantir que s'han complit els requisits acadèmics al fet que es refereix l'apartat III d'aquesta convocatòria.
  • La presentació d'aquesta sol·licitud en cap cas eximirà del pagament de la taxa de matrícula corresponent, procedint-se amb posterioritat a la devolució de l'import de l'ajuda, una vegada concedida.
  • L'ajuda es concedirà als i les estudiants que no superen els llindars de renda i patrimoni establits a aquest efecte per la convocatòria anual de beques de la Generalitat Valenciana.

Normativa sobre exempció en el pagament de preus públics per matrícula en la Universitat d'Alacant per a màster oficial per a alumnes dels països membres de la unió europea(BOUA 30-06-16)

Es considerarà d'aplicació complementària i supletòria la normativa vigent sobre ajudes a l'estudi de Règim General (del Ministeri d'Educació) i la que regula l'adjudicació de les ajudes convocada per la Generalitat Valenciana, en tot el que no està previst en la present regulació.

Termini Del 10.03.2020 a l'11.04.2020
Sol·licitud

La sol·licitud és exclusivament telemàtica accedint a través d'UACloud - eAdministración - Acadèmics - Sol·licitud de Beques.

Una vegada emplenat obtindrà un resguard què ha de conservar.

• En els casos en què el sol·licitant al·legue la seua emancipació o independència familiar i econòmica, qualsevol que siga el seu estat civil, haurà d'acreditar fefaentment que compta amb mitjans econòmics propis suficients que permeten aquesta independència així com la titularitat o el lloguer del seu domicili habitual. En cas contrari, s'entendrà no provada la independència, per la qual cosa per al càlcul de la renda i patrimoni familiar a l'efecte de beca, es computaran els ingressos corresponents als membres computables de la família.

Requisits
  • Ser espanyol o posseir la nacionalitat d'un estat membre de la Unió Europea.
  • Acadèmics.
    • Haver obtingut una nota mínima de 6,5 en el curs per al qual se sol·licita l'ajuda, comprovant-se aquest extrem en finalitzar el curs, estant condicionada la seua concessió a l'obtenció d'aquest requisit.
    • Els i les sol·licitants hauran d'estar matriculats en 48 crèdits com a mínim en el curs acadèmic per al qual se sol·licita l'exempció.
Reclamacions i recursos

La Universitat d'Alacant notificarà tant la concessió, així com la denegació a els qui no hagen resultat beneficiaris, amb indicació de la causa de la denegació i dels possibles al·legacions i/o recursos a interposar.

Pagament

LES TAXES ACADÈMIQUES ja abonades per l'alumne, seran ingressades d'ofici en el compte o llibreta d'estalvis indicada en la sol·licitud de beca.

Si és necessari comunicar un altre compte corrent diferent a la indicada en la sol·licitud (no oblide que ha de ser el titular o cotitular del compte) pot fer-ho mitjançant l'imprès siguente que haurà de presentar en el Registre General de la Universitat d'Alacant / Instància Genèrica-UACloud.

• IMPRÈS PER A CANVIAR EL NÚMERO DE COMPTE CORRENT

Beques