Accés Majors de 25, 40 i 45 anys

El Negociat d'Accés, juntament amb el Secretariat d'Accés del Vicerectorat d'Alumnat i el Servei d'Informació a l'Alumne, col·labora en l'organització de les Proves d'Accés a la Universitat per als Majors de 25, 40 i 45 anys.

Més informació en els següents dominis

Altres serveis relacionats

- Duplicats o Compulses de la Targeta d'Accés Majors de 25-40-45 anys

El duplicat o compulsa s'emet, prèvia sol·licitud de l'interessat/a, en el mateix dia, després del abonament de les taxes legalment establides. Serà necessària la identificació de l'interessat/a amb el seu DNI.

El Rebut del pagament de taxes abonat: l'imprès del abonament se li lliurarà en el Negociat d'Accés o bé pot obtenir-ho de forma telemàtica:

Concepte del Rebut: Duplicat de targeta de la prova d'aptitud per a l'accés a la universitat

Generar Rebut

En el cas que el rebut tinga algun tipus de descompte, els efectes no seran vàlids fins que s'aporte la documentació justificativa del mateix:

• Si forma part d'una família nombrosa, còpia del títol actualitzat.
  • Si forma part d'una família monoparental, còpia del títol actualitzat.
  • Si sol·licita exempció de taxes per estar afectat per una discapacitat igual o superior al 33%, còpia de la certificació d'aqueixa circumstància.
  • En cas de ser víctima de bandes armades i elements terroristes, còpia dels següents documents: el que acredite que és víctima de bandes armades i elements terroristes i, en cas de ser fill/a de la persona reconeguda com a víctima, llibre de família.
  • En cas de ser víctima de violència de gènere, còpia de la resolució judicial que reconega aquesta condició o, mentre es dicta la resolució, informe del Ministeri Fiscal en el qual es desprenga que existeixen indicis que siga víctima d'aquesta violència.
  • En cas d'haver-hi estat subjecte/a a el sistema de protecció de menors o al sistema judicial de reeducació en algun període dels tres anys anteriors a la majoria d'edat, copiade la certificació de la Consellería competent en matèria de protecció de menors, o de la sentència en la qual puguen aplicar-se mesurades de reeducació.
  • En cas d'estar en situació d'exclusió social, còpia del certificat de l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.
- Certificats de les Qualificacions de l'Accés Majors de 25-40-45 anys

El certificat s'emet, prèvia sol·licitud de l'interessat/a i després del abonament de les taxes legalment establides. Serà necessària la identificació de l'interessat/a amb el seu DNI. El termini mitjà de lliurament per als certificats és de cinc dies hàbils.

El Rebut del abonament de taxes abonat: l'imprès del pagament se li lliurarà en el Negociat d'Accés o bé pot obtenir-ho de forma telemàtica:

Concepte del Rebut: Certificat acadèmic (alumnes/as senseº n d'expedient)

Generar Rebut

• Si forma part d'una família nombrosa, còpia del títol actualitzat.
  • Si forma part d'una família monoparental, còpia del títol actualitzat.
- Trasllat d'expedient

Unitat d'Accés